Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Your Song #6 - Σκέτο.

Μην έχοντας εδώ και καιρό, ιδιαίτερη έμπνευση να γράψω κάτι που θα σας κρατήσει λίγο το ενδιαφέρον, προτιμώ να απέχω, και ανά χρονικά διαστήματα να μπαίνω και να μαθαίνω τα νέα σας.

Το σημερινό τραγούδι δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ιστορία, έψαχνα το κινητό μου να βρω ένα τραγούδι που είχα αποθηκεύσει από το track id, για να το ξανά ακούσω, και έπεσα πάνω σε αυτό. Μου θύμισε το X-Factor, που το 'χε τραγουδήσει ένα παιδάκι, επίσης μου θύμισε τις διακοπές μου στην Αγγλία, και τέλος, το πόσο άσχημο είναι να περνάς τόσες ώρες μόνος σου...

Τελικά δεν είναι εύκολο να είσαι από άλλη πόλη. Όλοι οι γνωστοί μου οι Αθηναίοι, καταριούνται που μένουν με τους δικούς τους, και δεν έχουν τον δικό τους χώρο, και την ηρεμία τους... Και εγώ αυτό ήθελα παλιά... αλλά τελικά η μοναξιά δεν συνηθίζεται, και το ανθρώπινο άγγιγμα είναι αναντικατάστατο...

Αυτά για σήμερα. Θα σας ξαναδώ σύντομα,
Farewell


4 σχόλια:

karkinos7 είπε...

H μοναξιά και ο μοναχικός δρόμος αποτελούν περπατησιές που δύσκολα συνηθίζονται!
Καμιά φορά αισθάνεσαι και μόνος έχοντας παρέα!
Την Καλημέρα μου!
Καλό μήνα!

Ανώνυμος είπε...

Άντε καλέ που θα φύγεις!
Τωρα που ήρθα εγω;

Με τίποτα!

sCaTterBraiN είπε...

ωραίο τραγούδι. δεν έχεις βρει ακόμα την κατάλληλη παρέα, δώσε λίγο χρόνο. το να ζήσεις και λίγο μόνος είναι πολύτιμη εμπειρία.
:-)

DiViNe__ είπε...

@Gaykarkinos7
Έτσι είναι, οι χειρότερες εκφάνσεις μοναξίας μου έχουν έρθει όντως όταν είμαι με παρέα. Παρόλα αυτά, είναι ορισμένες φορές που απαιτείς από ορισμένους ανθρώπους να είναι δίπλα σου :)

@Κούλα
Καλώς σε βρήκα! Δεν πάω πουθενά, απλά λείπω για λίγο για ξεκούραση !!

@sCaTterBraiN
έχω βρει ανθρώπους που θέλω στη ζωή μου, απλά το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να τους έχω συνέχεια όποτε το θέλω!!

Anywayz, σας ευχαριστώ όλους για τα comments, τα φιλιά μ!