Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Αnd what about spring??

Ζέστη ζέστη και πάλι ζέστη τον τελευταίο καιρό, μάλλον μπήκε το καλοκαίρι πριν την ώρα του, και ενώ εγώ δήλωσα πως θα λείψω, εντούτοις να 'μαι και σήμερα να κάνω δημοσίευση.

Δεν θα σας ταλαιπωρήσω πολύ, μη φωνάζετε! Απλά ήθελα να το σχολιάσω. Τι κρίμα που το κλίμα κάθε χρόνο χειροτερεύει.. και δυστυχώς οι αλλαγές είναι τόσο αισθητές, που μπορείς να διακρίνεις εύκολα την διαφορά... Κάποτε έθετα στον εαυτό μου το δίλημμα μεταξύ χειμώνα - καλοκαίρι. Θα μου πεις σιγά τον χειμώνα που περνάμε (και δεν θα 'χεις και άδικο) αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Φέτος λοιπόν αποφάσισα ότι η καλύτερη εποχή είναι η άνοιξη, και ο καιρός είναι μαγευτικός ακριβώς έτσι όπως ήταν πριν 10 μέρες.

Κάνει την ζέστη του, φοράς το κοντομάνικο, παίρνεις και μια ζακετούλα καλού κακού - αχρείαστη να 'ναι - τα δέντρα είναι ανθισμένα... Αλήθεια παρατηρήσατε πόσο πιο όμορφη είναι η Αθήνα μας τώρα που το λιγοστό της πράσινο βρίσκεται στα καλύτερά του; Οδηγούσα κοντά στο Καλλιμάρμαρο τις προάλλες, και έβλεπα όλα τα δέντρα να στέκουν καμαρωτά και αμέσως μου έφτιαξε την διάθεση.

Όπως και να 'χει... οι εποχές κάνουν τον κύκλο τους, και άμα δεν είχαμε τους καύσωνες του καλοκαιριού και τις κουβέρτες του χειμώνα, δεν θα εκτιμούσαμε ποτέ αυτή την ανοιξιάτικη ευδαιμονία!

By the way, μου πρότειναν κάποιοι φίλοι μου να πάμε αύριο για μπάνιο... το έχει δοκιμάσει κανείς (για φέτος εννοώ! Μην ακούσω καμιά πατάτα!!); Πως είναι η θάλασσα αυτή την περίοδο; Αν έχετε καμιά ιδέα, ξέρετε, μη διστάσετε!

Φιλιά πολλά στα μουτράκια σας!


Πάρτε και μια καλοκαιρινή φώτο, έτσι για να ανεβαίνουμε :))



2 σχόλια:

^elfakos^ είπε...

Καλέ είναι κρύες οι θάλασσες ακόμα... απο Ιούνιο καλύτερα... ;)
Γενικά όλες οι πόλεις είναι όμορφες από τώρα μέχρι τον Σεπτέμβρη... ανθισμένες, όμορφα φωτισμένα πάρκα, κόσμος στην βόλτα... μωράκια με Τ-shirt που διαγράφουν τα ωραία κορμάκια τους... Ααααχ I Love Spring!

sCaTterBraiN είπε...

εγώ πάλι προτιμώ καύσωνα από μάιο μέχρι οκτώβριο. που είναι πια αυτή η υπερθέρμανση του πλανήτη που όλο υπόσχονται; αυτή η ζεστούλα είναι μόνο;
;-)

i love (a hot) summer!