Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Time goes by... so slowly(?)


Πάει πέρασε και η προηγούμενη εβδομάδα, και ακόμα και αν είμαστε ακόμα στο μέσο αυτής που ήρθε, νιώθω πως τελείωσε ήδη και αυτή. Βλέπεις αύριο είναι αργία, λόγο εορτασμού, ε μετά Παρασκευή είναι ένα βήμα πριν το ΣΚ, οπότε; Τέλος!

Σα να μου φαίνεται πως πέρασε γρήγορα ο καιρός, ο Μάρτιος βγήκε χωρίς να το καταλάβω. Αν με πετύχεις σε φάση πλήρους χαλάρωσης και με ρωτήσεις πόσο έχει ο μήνας, και απαντήσω αυθόρμητα θα σου πω 10; 11; Βλέπω τις δημοσιεύσεις μου αυτόν τον μήνα και μου φαίνονται αρκετές, μην πω υπερβολικές γιατί στο μυαλό μου υπάρχει η εντύπωση ότι τώρα μπήκαμε στον Μάρτιο!

Τι να πω... μάλλον φταίει και το γεγονός ότι έχω καταπιαστεί με αρκετά την τελευταία περίοδο και δεν έχω τόσο χρόνο για να κάτσω και να σκεφτώ τι θέλω και τι θα μπορούσα να κάνω. Συνήθως λειτουργώ με κάποιο πρόγραμμα, το οποίο δεν το ακολουθώ απαραίτητα κατά γράμμα μεν, απλά μου αρέσει να υπάρχει ένα πλάνο που να εξηγεί τι πρέπει να κάνω και μέχρι πότε. Αυτό το κάνω γιατί δεν θέλω να έρθω σε κατάσταση που να ψάχνω κάτι να ασχοληθώ και να μην βρίσκω τίποτα. Αυτή την εβδομάδα όμως δεν λειτουργώ έτσι, είναι συγκεκριμένα τα task που έπρεπε να φέρω εις πέρας, οπότε μάλλον το πρόγραμμα έγινε καθημερινότητα, από εναλλακτικό σχέδιο που ήταν, και γι' αυτό κύλισε γρήγορα.

Όπως και να 'χει, καταπιάστηκα αρκετά με εργασίες για το πανεπιστήμιο, παρέδωσα σήμερα την τελευταία και μπορώ να πω ότι ανακουφίστηκα. Όταν ασχολούμαι με κάτι θέλω να βάζω τα δυνατά μου, δεν μου αρέσει καθόλου η πρόχειρη δουλειά, ούτε και η μετριότητα. Μέχρι όμως, να τελειώσει αυτό το κάτι, πάντα υπάρχει μια ανησυχία μήπως δεν έχω κάνει κάπου λάθος (περιλαμβάνει ακόμα περισσότερο τις ατομικές εργασίες).

Έπρεπε επίσης να συνεννοηθώ με τα μαθήματα που θα πάρω στο Βέλγιο, και να συμπληρώσω τα έγγραφα που χρειάζονται. Άλλο άγχος από κει... είναι και αυτή η γραμματεία της σχολής μας ρε παιδί μου... εντελώς δημόσια υπηρεσία! Εντάξει δεν λέω, εξυπηρετικές οι γυναίκες, αλλά τόσο μα τόσο βαριεστημένες...! Άμα δεν τους το βγάλεις με το τσιγκέλι, όλο και κάποια πατάτα θα κάνεις. Αναγκάστηκα λοιπόν να κάνω μια προσωπική έρευνα, να συγκεντρώσω πληροφορίες από συμφοιτητές που έφυγαν, να επισκεφτώ τη σελίδα του πανεπιστημίου και να ψάξω την κάθε λεπτομέρεια... Αλλά τέλος και με αυτό, είναι όλα έτοιμα και μένει μόνο να τα παραδώσω.

Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να πέρασε αρκετός καιρός από τότε που βγήκα λίγο για να διασκεδάσω... Ξέχασα πότε ήταν η τελευταία φορά που ήπια ποτό κάπου έξω με φίλους, κι όμως δεν μου έλειψε.. όχι ότι το βαρέθηκα, αλίμονο! Απλά δεν κατάλαβα πως έμεινα τόσες μέρες μέσα. Μάλλον θα πάω κάπου σήμερα ποτό ή σινεμά; Για να δούμε ποιον φίλο μου έχω παραμελήσει περισσότερο τον τελευταίο καιρό...

12 σχόλια:

GeminiCious είπε...

2 πραματα θα σου πω.
1ον εισαι σαχλοκουδουνο(οχι για καποιο λογο απλα ηθελα να το πω σε καποιον σημερα κ ετυχε σε εσενα.)
και 2ον να παρεις την Κατσικα που εχει χαθει απο παντου τελευταια και θελει λιγο στρωσιμο!!! Για να μην πω βρεγμενη σανιδα...τα φιλια μου :)

Ethan Raynolds είπε...

@geminiCious lol!!!Σαχλοκούδουνο???Χαχαχα.... Πόσο καιρό έχω να το ακούσω...χαχαχα

@Divine να βγεις παιδί μου να γιορτάσεις που ξεμπέρδεψες με την εργασία...χαχαχα...Εγώ τώρα αρχίζω και παραδίδω...ξέρεις...αυτές για μετά το Πάσχα....πφφφ....Να περάσεις ΣΟΥΠΕΕΕΕΓΓΓΓ....:D

Leviathan είπε...

kai poto kai sinema!!! ameeee! kalisperaaa! :)

karkinos7 είπε...

Και σε όλα αυτά τους φίλους δε τους παραμελούμε!!!!
Πως πέρασες;;;;
Την Καλησπέρα μου!

sCaTterBraiN είπε...

καλέ, μπήκαμε στον μάρτιο;;;;;;;;;
χαχαχαχα αυτό σημαίνει ότι μάλλον καλά περνάς, και τώρα ήρθε η ώρα να περάσεις καλύτερα (εννοώ ότι όταν έχεις τακτοποιήσει τις δουλειές σου, μετά η διασκέδαση είναι ακόμα καλύτερη)
καλό σκ!!!

DiViNe__ είπε...

@All
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους, και να χουμε ένα όμορφο πάσχα :D

@GeminiCious
Εε όχι και σαχλοκούδουνο!! ://

@Ethan
Ευχαριστώ καλό μου, μακάρι να 'χουμε ένα τέλειο πάσχα όλοι μας :D

@Leviathan
Τελικά σινεμά ήθελα αλλά δεν βρήκα κανέναν ://

@gaykarkinos7
Εεε τους παραμέλησα... μη φανταστείς, είχα μια επαφή από το τηλέφωνο, απλά δεν τους είδα όσο ήθελα!!
Τελικά δεν βγήκα γιατί δεν μπορούσε κανείς, μάλλον θα βγω σήμερα όμως :)

@ScatterBrain
Ασε ο καιρός φεύγει τόσο μα τόσο γρήγορα! Αυτό ακριβώς το αίσθημα είχα, ότι αφού έχω ξεμπερδέψει ήρθε ο καιρός να περάσω τέλεια αλλά μάλλον δεν ήταν για εχθες :))

^elfakos^ είπε...

Βέλγιο ε; Αχ τέλεια...
Μια χαρούλα ρε συ, τώρα μπορείς να χαλαρώσεις ρε συ και να βγαίνεις έξω χωρίς υποχρεώσεις... έχεις άλλο αέρα ρε παιδί μου όταν βγαίνεις χαλλλαρά... μουτσ!

the boy with the arab strap είπε...

να βγαινεις , να διασκεδαζεις , μην κλεινεσαι μεσα , τωρα που ειναι και ανοιξη και εχει ωραιο καιρο.

DiViNe__ είπε...

@^elfakos^
Νιε άντε με το καλό να ηρεμίσουμε λίγο τώρα τις μέρες που έρχονται γιατί αλλιώς... δεν!

@OFF
Δεν κλείνομαι μωρέ συνήθως, τώρα πως έγινε αυτό, αυτή την εβδομάδα δεν ξέρω. Πάντως όπως και να το κάνεις, τώρα που ανοίγει ο καιρός δεν σου κάνει αίσθηση να μείνεις μέσα :D

Katsiki είπε...

Έχω χαθεί εγώ;;;; ΕΧΩ ΧΑΘΕΙ ΕΓΩ;;;;;;;;;;
Στο μπλογκ μπορεί να μην γράφω αλλά δεν έχω χαθεί!!! Όλο και κάποιον θα πάρω κάθε μέρα να γκρινιάξω.... και έχει πέσει πολλή γκρίνια τον τελευταίο καιρό... ουφ να την ελαττώσω!!!

Τελικά τι θα γίνει μ' αυτή την καρμπονάρα;;;; :P

DiViNe__ είπε...

@Κατσικι
Να γράφεις γιατί μας αρέσει!
Και όσο για την γκρίνια είναι δικαιολογημένη, σους! :*

Katsiki είπε...

Ναι το θέμα είναι ότι με δικαιολογούν όλοι εκτός από το άτομο που πρέπει!