Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

A part of me...

Είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου λοιπόν το οποίο φαίνεται να κυριαρχεί αυτού που βλέπετε συνήθως... Σήμερα μιλάει αυτό...

Βαρέθηκα...
να ακούω κριτική για τον τρόπο ζωής μου...
όλα τα πρέπει...
να κάνω όνειρα χωρίς δείγματα υλοποίησης...
να βάζω στόχους που δεν φτάνω...
να ξυπνάω νύχτα...
τους δήθεν φίλους μου...
τα πάντα...

Και στο μυαλό μου να τριγυρνάει συνεχώς αυτό το τραγούδι...



Σιχάθηκα...
τις μέρες που φεύγουν άχρηστες...
την αδυναμία του χαρακτήρα μου...
την γκρίνια και τη μιζέρια μου...
την δήθεν αισιοδοξία μου...
τον εαυτό μου...
τη ζωή μου...


Instead of setting it free I... took what I hated and made it a part of me...

7 σχόλια:

GeminiCious είπε...

Έλααααα βρε γρουσουζη που βαρεθηκες...Μια καλη αλλαγη ωραριου θελεις, λιγο καθαρο αερα και ολα θα σου περασουν....μου μαθατε ολες βαρεθηκα και βαρεθηκα....Καλο βραδυ/Καλημερα :)

DiViNe__ είπε...

Εντάξει μωρέ... πάει αυτό!
Το χτεσινό ξέσπασμα είχε να κάνει λίγο με το ότι έχει γίνει πατσαβούρι το βιολογικό μου ρολόι, λίγο η πίεση της εξεταστικής... καταλαβαίνεις :DD

Πάμε από εδώ και πέρα μόνο για καλύτερες μέρες!

Ιθάκη-man είπε...

Όταν σας λέω ότι όλοι έχετε δύο εαυτούς με κοροϊδεύατε, θα φτάσετε όμως και στο επίπεδο του διαλόγου και θα με θυμηθείτε μια μέρα! :p

DiViNe__ είπε...

LooooooooooooooooooL Ιθάκη μας :P
εγώ κάποτε συνήθιζα να βάζω τα κομμάτια που εαυτού μου να ανταλλάζουν απόψεις, αλλά το περιόρισα γιατί καμιά φορά το έκανα φωναχτά και αν με άκουγε κανείς θα με τρέχανε στο Δαφνί :P

ProFyLaKtiKo είπε...

κατανοώ αρκετά τη φάση της βαρεμάρας κτλ, αλλά νταέξι, περνάει μωρέέέέέ

Leviathan είπε...

otan erxetai auti i varemara einai aisxos...eutixos teleutaia de prolavaino na vare8o..kalo mina! :)

DiViNe__ είπε...

@ProFyLaKtiKo
Δίκιο έχεις... πέρασε ήδη ευτυχώς!! Να πάει και να μην ξανα 'ρθει!!

@Leviathan
Και εγώ τις τελευταίες μέρες έχω καταπιαστεί τόσο με την εξεταστική μου που δεν έχω χρόνο να σκέφτομαι τέτοιες βλακείες! Τελικά ίσως είναι καλό να μην έχεις χρόνο ούτε να βήξεις!

Καλό μήνα και στους 2 σας!!