Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

-2010-


Γειά σου καινούριε χρόνε... εγώ είμαι!
Τι..; Δεν σου μίλησε το 2009 για μένα;;; Ψέμματα μου λες, στα όπα όπα με είχε!
Δεν είχα κανένα παράπονο, και εγώ ήμουν καλό παιδί, αλλά και αυτό ότι ζήτησα μου το έδωσε!
Γι'αυτό το λόγο σου στέλνω αυτό το μήνυμα για να κάνω με σένα μια
καλή συμφωνία! Για το δικό σου καλό!

Κατ'αρχήν! Το πρώτο εξάμηνο που μας έρχεται περιμένω αύξηση στα οικονομικά μου... Και ξέρεις, όχι από αυτές τις πενιχρές του δημοσίου!!
Έρωτας: Δεν έχω παράπονο so far. Συνέχισε αυτό που άφησε ο προκάτοχός σου.
Επαγγελματικά: Εδώ θα είμαι αρκετά large, να περάσω γύρω στα 6 μαθηματάκια και είμαι υπερευχαριστιμένος!

Το αντάλλαγμά σου;
Θα είμαι καλό παιδί όπως πάντα, αυτό είναι δεδομένο, δεν αλλάζει!
Θα γράψω ένα κείμενο του χρόνου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για
σένα με το πόσα καλά έκανες στη ζωή μου!!
Θα βγάλω άπειρες φωτογραφίες, και σε βάζω και εσένα κάτω στη γωνία με μεγάλα γράμματα!
Last but not least... θα σε έχω για πάντα στην καρδιά μου.

Ένα παντοτινό αντίο λοιπόν στο 2009, και ένα γλυκό καλωσόρισμα στο 2010. Να φέρει σε όλους σας αυτά που ποθείτε και να σας αποζημιώσει με το παραπάνω για όσα σας στέρησε το 2009.

Farewell

6 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

καλή σου χρονιά!
ιδέα μου είναι ή γλείφεις το νέο χρόνο για να σου κάνει τα χατήρια;
;-)

mahler76 είπε...

βρε όχι απλά τον γλύφει τον έχει γεμίσει σάλια!!!

Καλή χρονιά μικρούλη και καλώς σε βρήκα :)

DiViNe__ είπε...

Εγώ;;; Άντε καλέ, γιατί το λες αυτό!!
Απλά τον προειδοποιώ για την προπαγάνδα που έχει να φάει άμα δεν σταθεί αξιοπρεπής απέναντί μ :PPP

DiViNe__ είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα mahler, αν και σου λέω ότι πιάνει!! Έτσι τα 'χα καλά και με το '09

Ο φόβος φυλάει τα έρμαια παιδί μ!! :p

Katsiki είπε...

Καλή χρονιάαααα....
και κάνε καλύτερη εξάσκηση στο γλείψιμο... :P :P :P

^elfakos^ είπε...

Αυτό δεν είναι γλύψιμο ειναι τσιμπούκωμα κανονικό...με το μπαρδόν δηλαδή... :P Kαλή χρονιά να έχουμε με υγεία!!